Sponsorstøtte og fondsmidler

Brystkræftforeningen søger hver år drifts- og aktivitetsmidler hos Kræftens Bekæmpelse samt Sundheds og Ældreministeriets pulje af udlodningsmidler til større sygdomsbekæmpende organisationer.

Derudover søger organisationen støtte til medlemsaktiviteter hos almennyttige fonde og hos lægemiddelindustrien, det sidste i henhold til aftale indgået med Kræftens Bekæmpelse om at støtte fra lægemiddelindustrien maksimalt må udgøre 5% af den samlede omsætning pr. år.

Se oversigt over modtagne støttemidler for de to sidste år