Brystkræftforeningen er klar til Folkemødet 2024

11. jun 2024

Egne events, debatter og lukkede møder fylder kalenderen ud

På årets Folkemøde vil Brystkræftforeningen være at træffe alle tre dage i forskellige sammenhænge. Foreningen er til stede i Kræftens Bekæmpelses Telt ved 2 events, hvor man kan mærke efter knuder på brystratrapper og hvis man finder dem, vinde en præmie. Foreningens repræsentanter bemander også Patientforeningernes stand hos Kræftens Bekæmpelse, hvor man vil finde vores materialer og få lejlighed til en snak.

Derudover er Formand Anja Skjoldborg Hansen en efterspurgt paneldeltager ved ialt 4 events og deltager i to lukkede møder dvs. uden tilskuere (fremgår ikke af programmet).

Hold øje med os, vi har røde T-shirts på i år med vores fine logo og en QR kode på ryggen, der leder direkte ind til vores podcastserie 'Os med brystkræft'