Brystkræftforeningen udskriver sangkonkurrence i anledning af 25 års jubilæum.

29. jan 2024

Deadline for indlevering af forslag er 1.6.2024

Brystkræftforeningen fylder 25 år i 2024. I anledning af jubilæet udskriver vi en sangkonkurrence. Vi inviterer alle med flair for at komponere og skrive sangbare sange til at deltage

Det er dejligt at synge sammen og vi gør det ofte, når vi mødes i foreningen. Men vi mangler en sang, der er vores. En sang, der handler om det fællesskab vi finder sammen og den værdi det skaber at vi er mange der løfter i flok, og finder glæde sammen selv om vi har været (eller er) ramt af sygdom.

KRAV: Du skal indlevere en sangbar tekst på dansk med noder og becifring, vedlagt (eller link til) en lydfil med sangen.

INDLEVERING AF DIN SANG: Sangen skal indleveres digitalt inden 1. juni 2024 på følgende mail: sang@brystkraeft.dk

DOMMERKOMITÉEN: Din sang vil i blive vurderet af et udvalg bestående af frivillige fra Brystkræftforeningen og musikkyndige, bl.a. Niels Bosworth.

OFFENTLIGGØRELSE: Vinderen vil blive udnævnt ved fejringen af Brystkræftforeningens 25 års jubilæum fredag d. 20 september 2024 i Den Sorte Diamant, og modtage prisen på 5.000 kroner. Sangen vil ved denne lejlighed blive opført af et kor. Ved deltagelse giver du / I Brystkræftforeningen ret til at optage opførelsen ved offentliggørelsen og til at bruge sangen efterfølgende ved lukkede såval som offentlige begivenheder.