Folkemøde: Et liv, der skal leves.....

26. jun 2024

Om at leve med metastatisk brystkræft

Brystkræftforeningen var vært for en event i Folkemødets Debattelt ved Røgeriet i Allinge d. 14. juni om eftermiddagen. Her interviewede Randi Krogsgaard Grethe, Heidi og Birgit om livet med brystkræft, der har spredt sig. Denne event var led i Brystkræftforeningens vedholdende fokus på, at i Danmark er der hvert år ca. 1100 kvinder, der får tilbagefald af brystkræft, og at disse kvinder er i forskellige aldre og på forskellige stadier i livet. Fælles for dem er ønsket om at leve - så de vedblivende kan være sammen med deres familie og vedblivende være en del af samfundet.

Se video fra eventen her