Har du tilmeldt dig Nordisk Kongres i september?

28. maj 2024

Deadline for Early Bird er forlænget til 1. juli

Forberedelserne til den nordiske kongres, som bliver afholdt fra 20-22 september, er i fuld gang. Og man kan stadig nå at tilmelde sig. Kongresgebyret er frem til 1. juli 3.000 kr.

Selve kongressen starter lørdag d. 21. september kl. 9.00 og slutter søndag d. 22. september kl. 12.00.

Fredag d. 20. september fra kl. 17.30 fejrer Brystkræftforeningen sit 25 års jubilæum. Det sker ved en reception i Den Sorte Diamant i København, alle der er tilmeldt kongressen kan deltage i receptionen.

Der er stor interesse fra de nordiske brystkræftforeninger og der er tilmeldt mange deltagere fra hele norden.

Læs mere på vores kongresside, hvor du også kan tilmelde dig.