Køb Brystkræftforeningens hjertegaver på ny webshop

04. nov 2023

Brystkræftforeningen har indgået samarbejde med Hjertegaver.dk, som hjælper os med at fremstille vores egne personlige hilsner.

Vi har vores egen webshop, hvor vi allerede lancerer forskellige produkter som kasketter, t-thirts, badges, paraplyer mm.

Køber du produkter i vores webshop, er du med til at støtte brystkræftsagen, og du får samtidig en mulighed for at vise omverden, at Brystkræftforeningen eksisterer.

Kig ind i shoppen her og se om der er noget, du kan lide.