MBC-gruppen holder weekendseminar i Roskilde til foråret

04. jan 2022

Seminaret er for medlemmer af Dansk Brystkræft Organisation

På seminaret, der finder sted fra 26.-27. marts 2022, vil der være mulighed for socialt samvær med andre kvinder med metastaserende brystkræft, og for at komme i dialog med MBC-gruppen bl.a. med henblik på at få indflydelse på gruppens arbejde.

Anders Bonde, professor og overlæge fra Aarhus Universitetshospital og specialsygeplejerske Jeanette Kertevig Vejle Sygehus vil om lørdagen holde foredrag om henholdsvis metastaserende brystkræft og om komplementære behandlinger.

Der kan max være 25 deltagere og deltagergebyr er 1100 kr.

Læs mere og tilmeld dig her