Opfølgning efter primært brystkræftforløb

26. apr 2023

Invitation fra Danish Breast Cancer Group

Danish Breast Cancer Group (DBCG) har arrangeret et todages seminar d. 13-14 november 2023 om opfølgning efter et primært brystkræftforløb.

De inviterer 15-20 patientrepræsentanter til at deltage. Ønsket er at de deltagende repræsentanter vil bidrage til seminaret og indgå i workshops på lige fod med de sundhedsprofessionelle, som er læger, farmaceuter,
sygeplejersker, farmakonomer, bioanalytikere, kliniske diætister og radiografer. Udkommet af dette seminar skal resultere i et et konkret, evidensbaseret opfølgningsprogram.

Har du tid og lyst til at bidrage til at sikre ensartede nationale retningslinjer for fokuseret opfølgning af personer, der er opereret for brystkræft, så kom med!

Er du interesseret i at deltage bedes så meld tilbage til Formand Anja Skjoldborg Hansen senest 1. maj - på mail ansk@brystkræft.dk.

Anja vil sørg for en samlet tilmelding