Pårørende i Danmark har åbnet Pårørende Telefonen

23. mar 2022

Socialstyrelsen har givet en bevilling til oprettelsen

Foreningen 'Pårørende i Danmark' har et nyt tilbud til pårørende til syge og ældre. Her kan man få en samtale med en erfaren pårørende, som selv kan give råd og forståelse, og som også kan henvise videre til andre ressourcer. Målet er, att mentorerne på PårørendeTelefonen kan hjælpe med at skabe overblik og finde vej, så den enkelte kan trives bedre i rollen som pårørende.

Læse mere på foreningens hjemmeside

Nummeret på PårørendeTelefonen er 8686 4343, og den har åbent tirsdag kl. 10-13 og torsdag kl 15-18.