STOR TAK for at betænke Brystkræftforeningen

27. aug 2023

Ved en nylig bisættelse af et af vore mangeårige medlemmer, valgte flere at donere penge til Brystkræftforeningen.

Et af Brystkræftforeningens mangeårige medlemmer kontaktede foreningen i foråret. Hun var alvorligt syg og kunne se, at hendes tid ville være knap. Hun ville derfor høre om, det ville være muligt at betænke foreningen med et beløb frem for blomster ved hendes bisættelse.

Vi oplyste om, at det hun kunne gøre, var at sikre sig, at Brystkræftforeningens mobile pay nummer 25207 kom til at stå i hendes dødsannonce med en oplysning om, at hun ønskede, at deltagerne ved bisættelsen ville betænke foreningen. Ved indbetaling af beløbet skulle man skrive mrk./hendes navn.

Vi blev i juli måned klar over, at det pågældende medlem var afgået ved døden, for vi fik pludselig en del indbetalinger på vores konto.

Vi vil hermed rette stor tak til alle dem, der valgte at følge ønsket om at betænke Brystkræftforeningen i denne sammenhæng.

Det er en stor hjælp i vores arbejde for, at alle brystkræftramte kan blive diagnosticeret i tide og få den bedste og nyeste behandling, svarende til den behandling, man kan få i vores nabolande.