Velkommen til Nordic Congress on Breast Cancer 2024 i København

10. dec 2023

Tilmelding til kongressen er åben - Early Bird deltagerpris udløber 1. maj 2024

Brystkræftforeningen er 20-22 september 2024 vært for den 16. Nordic Congress on Breast Cancer, der bliver afholdt i København. Det er en kongres, hvor brystkræftforeninger fra hele norden på skift er værter og hvor medlemmer fra de nordiske lande og andre interesserede mødes og udveksler erfaringer og nyheder inden for brystkræftområdet.

Kongressen finder sted hvert andet år og en en vigtig del af det nordiske samarbejde patientforeninger imellem.

I 2024 har Brystkræftforeningen i Danmark 25 års jubilæum - foreningen blev stiftet i 1. januar 1999 - og fejringen af jubilæet vil være en del af kongressen i september.

Deltagerprisen er kr. 3.000,- (early bird) - efter første maj er prisen 3.500 kr.

Se program og registreringslink på kongressiden