Udfyld formularen, hvis du vil give en gave til Brystkræftforeningen

Hvis du giver minimum 200 kr. kan vi tælle din donation med, når vi skal søge momsrefusion.

?

Når du udfylder formularen og trykker på 'donér' er du indforstået med, at Brystkræftforeningen gemmer dine kontaktoplysninger i vores økonomisystem i et år.

Derudover er du indforstået med, at Brystkræftforeningen evt. kontakter dig med en forespørgsel om fornyet bidrag inden for et år.

Du kan betale med Dankort og Visa.

Ved indmeldelse som ordinært medlem betales kr. 250,- som træder i kraft med det samme og som er bindende for et års medlemskab. Medlemsgebyret bliver herefter opkrævet en gang årligt og ophører ved udmeldelse senest d. 31. december. Som medlem får du et login til medlemssiden på brystkraeftforeningen.dk og kan herefter selv tilføje og rette i data. Du vil modtage foreningens’s nyhedsbrev og trykte magasin Brystkræft og modtage invitationer til Brystkræftforeningens arrangementer. Du har mulighed for at deltage i arrangementer i en lokalkreds. Du kan til enhver tid melde sig ud af Brystkræftforeningen og vil herefter ikke blive opkrævet medlemsgebyr det følgende år.

Som bidragsyder betaler du det ønskede bidrag én gang og du har ingen fortrydelsesret. Ønsker du herefter at give yderligere bidrag, betaler du på ny. Som bidragsyder beder vi dig angive din mailadresse, og vil muligvis kontakte dig efter et år.

Virksomheder kan støtte Brystkræftforeningen via et støttemedlemsskab. I formularen vælger du den kategori af virksomhedsmedlemmer, du ønsker. Medlemskabet træder i kraft med det samme. På medlemssiden kan du læse om, hvilke muligheder, du har som støttemedlem. Du får mulighed for at få virksomhedens logo på https://brystkraeftforeningen.dk/medlemmer/stoettemedlemmer. Medlemsgebyret er bindende for ét års medlemskab. Gebyret bliver opkrævet én gang årligt og ophører ved skriftlig udmeldelse af organisationen senest d. 31. december.

Brystkræftforeningen er en almennyttig, non-profit-organisation, finansieret af medlemsgebyrer og støtte fra Sundhedsministeriets udlodningsmidler, Kræftens Bekæmpelse og sponsorer efter ansøgning.

Bidrag, der går til Kræftens Bekæmpelses kampagner som fx Støt Brysterne, har intet med Brystkræftforeningenat gøre.