Støttemedlemmer/ virksomheder og organisationer

Brystkræftforeningen tilbyder private virksomheder, offentlig virksomhed, foreninger, institutioner og organisationer, der kan tilslutte sig foreningens vision og mission at blive støttemedlemmer af organisationen. Støttemedlemmer kan deltage i generalforsamlingen, men har ingen stemmeret og er ikke valgbare til bestyrelsen.

Der er tre kategorier af støttemedlemsskab:

Guld 5.000 kr./år: Henvisning af medarbejdere med spørgsmål relateret til brystkræft til at kontakte virksomhedens kontaktperson i Brystkræftforeningen. Brystkræftforeningen stiller gerne op ved virksomhedsarrangementer og fortæller om foreningens arbejde. Deltagelse i foreningens generalforsamling uden stemmeret. Modtager Magasinet Brystkræft 3 gange om året. Logo på brystkræftforeningen.dk. Mulighed for at lægge et støttelogo på egen hjemmeside.

Sølv 3.000 kr./år: Brystkræftoreningen stiller op ved virksomhedsarrangementer og fortæller om foreningens arbejde. Deltagelse i foreningens generalforsamling uden stemmeret. Modtager Magasinet Brystkræft 3 gange om året. Logo på brystkræftforeningen.dk. Mulighed for at lægge et støttelogo på egen hjemmeside.

Bronze 1.500 kr./år. Logo på brystkræftforeningen.dk. Mulighed for at lægge et støttelogo på egen hjemmeside. Modtager magasinet Brystkræft 3 gange om året. Deltagelse i foreningens generalforsamling uden stemmeret

Ved medlemsskab vil virksomhedens logo figurere på Brystkræftforeningens liste over støttemedlemmer.

Firmamedlemsskab

Mulighed for at lægge et støttelogo på egen hjemmeside. Modtager DBObladet 3 gange om året. Deltagelse i DBO's generalforsamling uden stemmeret

Ved at acceptere 'vilkår og betingelser' i forbindelse med afsendelse af formularen er virksomheden indforstået med betingelserne for et støttemedlemsskab og at Brystkræftforeningen fremsender en faktura én gang årligt på kontingentet på det valgte beløb.

Brystkræftforeningen opbevarer virksomhedens kontaktinformation, så længe medlemsskabet varer. Udmeldelse skal ske pr. mail til dbo@brystkraeft.dk med en måneds varsel.Ved indmeldelse som virksomheds(støtte) medlem, vælger du den kategori af virksomhedsmedlemmer, du ønsker. Medlemskabet træder i kraft med det samme. På medlemssiden kan du læse om, hvilke muligheder, du har som støttemedlem. Du får mulighed for at få virksomhedens logo på https://brystkraeftforeningen.dk/medlemmer/stoettemedlemmer. Medlemsgebyret er bindende for ét års medlemskab. Gebyret bliver opkrævet én gang årligt og ophører ved skriftlig udmeldelse af organisationen senest d. 31. december.