Donation fra Festivalfonden - Jelling Festival

Vi kan i dag fortælle den gode nyhed, at vi i Brystkræftforeningen - Lokalkreds Trekantområdet har søgt og fået bevilget 20.000 kr fra Festivalfonden, Jelling Musikfestival.

Midlerne er søgt til et specifikt foredrag/oplæg om livet med brystkræft/kræft, og vi prioriterer at kunne indgå en aftale Jeanette Varberg, Museumsinspektør, debattør og foredragsholder. Det er dog ikke været muligt at planlægge arrangementet i indeværende år

Vi håber, det kan lade sig gøre i foråret 2025. Festivalfonden har godkendt, at midlerne kan overføres og benyttes i foråret 2025.

STOR TAK til Festivalfonden, vi ser frem til at bruge midlerne til et spændende arrangement for medlemmerne af Brystkræftforeningen, Kreds Trekantområdet. Det ville ikke økonomisk have været muligt uden denne bevilling.

Styregruppen

Brystkræftforeningen - Lokalkreds Trekantområdet

Velkommen til Brystkræftforeningen i Trekantområdet

En vellykket aften i Matas, Nørregade i Vejle den 6. marts.

Fra Matas deltog Henriette og Frida.

Der blev givet input og vejledning til god hudpleje ved Ida, og Stine sørgede for at guide deltagerne igennem, hvordan en flot hverdagsmakeup kan klares.

En hyggelig aften med god inspiration til deltagerne, og hvor der som afslutning var mulighed for at supplere deltagernes goodiebags med ekstra køb blandt aftenens produkter.

Tak for velvilligheden hos Matas, Nørregade, Vejle.

Her på siden kan du læse om sidste nyheder og kommende arrangementer i din lokalkreds.

Det er også muligt at læse om arrangementer i Magasinet Brystkræft, i nyhedsbrevet fra Brystkræftforeningen og kreds Trekantområdet samt på Facebook.

Du er meget velkommen til at bidrage med gode ideer og forslag til arrangementer og aktiviteter.

Du kan kontakte en af os fra den lokale styregruppe, hvis du vil høre mere om arbejdet i Brystkræftforeningen og kredsen - send os en mail til: dbotrekantomraadet@brystkraeft.dk eller find øvrige kontaktoplysninger på hjemmesiden.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Følg med her på hjemmesiden https://brystkraeft.dk/kredse/trekantomraadet eller på Facebook DBO-kreds Trekantområdet.

Styregruppen i DBO-kreds Trekantområdet består af:

Kredse

Mød os på Facebook